četrtek, 9. november 2017

Led razsvetljava v vsak prostor stanovanja Pri opremljanju stanovanja je prav gotovo dobro premisliti kakšno osvetlitev želimo imeti. Osvetlitev bivalnih in delovnih prostorov je izjemnega pomena. Vpliva na dobro počutje ljudi, ki se gibajo v določenem prostoru. Podobno kot barve zidov ali barve pohištva, je pomembna tudi barva svetlobe, ki nam razsvetljuje prostore. Izbiramo lahko med običajno razsvetljavo ali led razsvetljavo. Led razsvetljava je znana kot varčnejša in posledično bolj ekološka. Led žarnice imajo tudi daljšo življenjsko dobo in ne segrevajo prostora. Pri led razsvetljavi pa se uporabnik lahko odloča tudi med barva svetlobe (od hladne, nevtralne do tople barve).

Opremljanje mojega stanovanja

Sama sem se pri opremljanju stanovanja v celoti odločila za led razsvetljavo. Led razsvetljava mi omogoča daljšo uporabo žarnic, saj naj jih predvidoma ne bi bilo potrebno zamenjati tudi 6 let in več. Izbrala sem topel odtenek svetlobe, ki mi nudi občutek domačnosti in udobnosti. Pri moderno opremljenih stanovanjih pa zelo lepo izpade tudi nevtralna svetloba, saj nudi občutek čistosti in preprostosti. Hladno svetlobo bi sama uporabila za zunanje prostore ali mogoče za službene prostore.

ugodna in dobra rešitev za vsako gospodinjstvo
  • LED Stropna svetilka, Globo 49349

V vseh prostorih pravilno izbrana razsvetljava

Led razsvetljava je na voljo v vseh trgovinah s svetili, zelo ugodno pa se jo lahko naroči tudi preko spletnih trgovin. Led razsvetljava je po celem mojem stanovanju. Imam led namizno svetilko na pisalni mizi, led stoječo svetilko v dnevni sobi in led trak nad kuhinjskim pultom. Led razsvetljava je tudi v moji kopalnici – nad ogledalom in običajna stopna led svetilka. Imam tudi led lučko na nočni omarici v spalnici. Led razsvetljava je po mojem mnenju ugodna in dobra rešitev za vsako gospodinjstvo. Tudi v naši garaži in delavnici imamo led reflektor, s katerim smo izjemno zadovoljni. Prav tako pa imamo nekaj žepnih led svetilk za dopustniško kampiranje. Sploh ne pomislim, da bi kupila še kakšno drugo vrsto razsvetljave. Prav tako tudi moje prijateljice za svoje domove kupujejo le še led razsvetljavo. Zanimivo je pogledati, kako lahko z lepimi oblikami svetil in pravilno izbiro barve svetlobe pripomoremo k lepšemu izgledu doma in boljšemu počutju.

Ni komentarjev:

Objavite komentar