četrtek, 29. december 2016

Kako optimizirati spletno stran, sodobna stvarnost


Kako optimizirati spletno stran je način izboljšanja Sodobni obisk spleta se velikokrat vrši preko spletnega iskalnika, kako optimizirati spletno stran je z njim povezana aktivnost. Spletni iskalniki uporabnikom omogočajo izpis zadetkov preko vnosa ključnih besed. To so besede, ki predstavljajo iskano v besedi ali več besedah. Uporabljene so lahko črke, številke, besede, letnice ter različne druge oblike ključnih besed. Vprašanje kako optimizirati spletno stran se osredotoča na ključne besede, ki jih uporabniki v procesu iskanja uporabljajo. Zadetki so razvrščeni po določenem zaporedju, načeloma so za obiskovalce najbolj zanimivi najvišje uvrščeni zadetki. Vendar prihaja do odklonov, saj so najvišje razvrščeni zadetki v nekaterih primerih tudi nezaželeni oziroma manj zaželeni. Uporabniki z vsakim novim iskanjem pridobivajo izkušnje, te pa niso vedno pozitivne. Zato se vprašanje kako optimizirati spletno stran osredotoča tudi na spreminjanje navad uporabnikov ter na pridobivanje izkušenj z uporabo splet. Uporabniki z pridobivanjem spletnih izkušenj ter izkušenj z iskalniki, znajo ločiti ponujene rezultate med seboj brez obiska spletne strani. Zato se vprašanje kako optimizirati spletno stran fokusira tudi na ločevanje ponujenih rezultatov, njihovo razvrščanje ter izbiro najbolj primernega rezultata. Veliko obiskovalcev in uporabnikov iskalnikov želi sveže informacije, kar pomeni selekcijo na podlagi časa nastanka informacije oziroma obdobja v katerem je bila informacija aktualna. Vprašanje kako optimizirati spletno stran se hočeš nočeš mora zavedati, da spletna sedanjost bistveno hitreje postane preteklost ter bistveno hitreje zastari. Uporabniki iskalnikov so zato vedno bolj zainteresirani za ločevanje med novim, starejšimi ter zastarelimi rezultati iskanja. Rezultat iskanja z vsebino iz preteklega desetletja je velikokrat zastarel, predvsem ob iskanju svežih informacij. Izjema so iskanja, ki so usmerjena v starejša časovna obdobja. Vendar to uporabniki velikokrat tudi izrecno zahtevajo, ter pri izpisu ključnih besed tudi nedvoumno izrazijo. Kako optimizirati spletno stran je dinamična aktivnost, ki mora upoštevati tudi spreminjajoče se navade in izkušnje spletnih uporabnikov.

https://www.red-orbit.si/storitve/optimizacija-spletnih-strani

Ni komentarjev:

Objavite komentar