torek, 14. junij 2016

Večkanalni marketing, spreminja navade potrošnikov

Večkanalni marketing spreminja navade potrošnikov . Temu primerno pa se spreminja tudi ponudba in seveda obratno. Kdo ima večji vpliv na spremembe je odvisno od dejavnikov, ki določajo dan primer. V zgodovini trženja ima večkanalni marketing pomembno mesto. Gre za razvojno stopnjo, ki odpravlja nekatere pomanjkljivosti predhodnih načinov. Ti so z veliko vnemo vstopali na trg ter želeli spremeniti navade potrošnikov, uspeh je bil le delen.


 Potrošniki so iz različnih razlogov ostajali pri starejših načinih odločanja oziroma sprejemanja ponudbe. V nekaterih primerih ima večkanalni marketing še možnosti sprememb tudi pri takšnih klasičnih povpraševalcih, zavedati pa se mora, da spremeniti čisto vse na sodoben način preprosto ne bo šlo. To lahko vidimo, na številnih drugih področjih, kjer ljudje preprosto ostajajo zvesti svojim načinom odločanja iz preteklosti. narava nekaterih ponudb je na drugi strani takšna, da sodoben način ni primeren, nanje mora biti večkanalni marketing še posebej pozoren. Na drugi strani so sodobnim načini praktično prihodnost. Ta bo praktično jutri čisto drugačna tudi na področju trženja. Sam večkanalni marketing se tega zaveda, saj beleži trend spreminjanja navad potrošnikov. Potrošniki sami se po naravnem procesu menjajo, starejše generacije nasledijo mlajše, proces pa se neprestano po istem kopitu nadaljuje in se bo tudi v prihodnosti. značilnost mlajših generacij je že tradicionalno spreminjanje številnih lastnosti trženja. Lastnosti sprememb v preteklosti je predvsem splet, mlajše generacije so ga uvedle na praktično vsa področja življenja.

V prihodnosti gre pričakovati, da ga bo večkanalni marketing razvil v času primerno obliko trženja. Ta bo doseganje kupcev izvedla razmeram in pogojem primerno. Razlike bodo od primera do primera obstajale tako, kot obstajajo danes in prav tako kot so obstajale v preteklosti. Zato je potrebno pri oceni prihodnosti biti pozoren na trend, ki kaže možne lastnosti prihodnost. Večkanalni marketing je prinesel na področje današnjega trženja svež veter sprememb in nakazal prihodnost.

Ni komentarjev:

Objavite komentar