petek, 22. april 2016

Optimizacija uporabniške izkušnje, ohraniti obisk

Optimizacija uporabniške izkušnje ima namen ohraniti obisk . Obisk spleta je odvisen od več dejavnikov. Uporabniku lahko optimizacija uporabniške izkušnje naredi obisk bolj zanimiv in privlačen. Obiskanost spleta je odvisna od uporabnika, njegovih spletnih navad , spletnih aktivnosti ter razvitosti spleta, ponudbe spleta in drugih dejavnikov.



Uporabnik je lahko na spletu prisoten več ali manj časa. V primeru, da je prisoten več časa ima optimizacija uporabniške izkušnje več možnosti. Obratno so v primeru manjšega časa trajanja obiska uporabnika možnosti temu primerno manjše. Spletne navade so od primera do primera različne. Nekateri uporabljajo splet z namenom razvedrila ali drugih predvsem neprofesionalnih aktivnosti. drugi imajo obratno predvsem profesionalne aktivnosti ter manj obiskov z namenom razvedrila in zabave. Obstajajo pa seveda še številna druga razmerja med profesionalnimi in neprofesionalnimi aktivnostmi. Med temi aktivnostmi optimizacija uporabniške izkušnje ne vidi posebnih razlik v osnovnih značilnosti, bolj zanimive so druge značilnosti. Spletne aktivnosti niso odvisne od samega uporabnika, odvisne so tudi od trga, tradicije, urejenosti področja spletnih aktivnosti in drugih značilnosti. Na določenem trgu ali območju ima možnost za izvajanje spletnih aktivnosti uporabnik večje, na drugem pa manjše, na nekaterih praktično nobene oziroma izredno majhne. Govorimo seveda o podobnih ali primerljivih aktivnostih in njihovi kakovosti. V manj razvitih območjih je potrebno za doseganje primerljivega učinka uporabiti dodatno aktivnost, kar poveča stroške ter posledično naredi aktivnost manj privlačno. Zanimiva se zdi zgolj v primerih, ko druge opcije ni ali je kljub dodatni aktivnosti še vedno najbolj ugodna.

V takih primerih optimizacija uporabniške izkušnje mora upoštevati te razlike, sicer so njene aktivnosti račun brez krčmarja. Obisk bo brez upoštevanja te razlike iz neznanega razloga majhen ali ne bo dosegal ciljev, kljub številnim naporom in izvedenim aktivnostim. Z upoštevanjem razlik pa ima optimizacija uporabniške izkušnje obratno možnost, da z uvedbo sprememb doseže svoj cilj. Optimizacija uporabniške izkušnje je pomembna spletna aktivnost.

Ni komentarjev:

Objavite komentar