Zavarovalnica nudi številne produkte, med njimi je najboljša ponudba tista, ki ravnovesje pravic in dolžnosti.
Vsaka zavarovalnica na trgu deluje samostojno, ter želi dosegati poslovne cilje. Z namenom doseganja ciljev, se prilagaja točno določenem trgu, v primeru, da gre za njihovo večje število. En trg bi bil mogoč zgolj v primeru, da zavarovalnica ponuja zgolj en produkt na enem trgu. Iz prakse pa je razvidno, da gre večinoma za več produktov ter več različnih trgov. Na vsakem izmed njih je zavarovalnica lahko različno uspešna.
O tem govorijo dejstva in statistika, veliko prispevka pri uspešnosti pa ima samo delovanje zavarovalnice. Predvsem vsi novi udeleženci na trgu oziroma udeleženci, ki na trgu niso prisotni dlje časa, se želijo uveljaviti v konkurenco uveljavljenih. S tem namenom zavarovalnica, ki vstopa na trg velikokrat ponuja številne ugodnosti. Z njimi želi pridobiti zase čim večji tržni delež tako, da ponudi več kot ostali. Vsak racionalen zavarovanec, ki je pred odločitvijo opravi izračun zavarovanja ve, kako različne so ugodnosti. Izračun mu prinaša osnovo za odločitev, predvsem z vidika stroškov. Drugi del pa odpade na vse lastnosti, ki jih izračun ne upošteva, prinašajo pa lahko bodisi dobro ali manj dobro izkušnjo v preteklosti. Tako lahko načeloma manjši stroškiprinesejo hkrati manjšo kakovost izpolnjevanja dolžnosti. Kar v skupnem seštevku lahko pomeni dejansko višje stroške. Vedeli so, da so v prihodnosti te nevarnosti možne, ter z njimi pripadajoče posledice. S tem namenom so oblikovali zavarovanje.
Kar pomeni, da so se zavezali skupno kriti nastalo škodo, ki bi lahko nastala v prihodnosti. Do danes je zavarovalnica ohranila to temeljno lastnost zavarovanja, so se pa v tem času spremenile številne lastnosti. mnogi produkti, ki so bili nekoč priljubljeni, danes ne obstajajo. Podobno gre pričakovati, da nekateri danes priljubljeni produkti, v prihodnosti ne bodo več obstajali. Zavarovalnica nudi največ tistim, ki potrebam primerno izberejo optimalno.
Ni komentarjev:
Objavite komentar