In sicer preko vseh razpoložljivih informacij izvedeti, kaj potrošnika zanima do te mere, da trženjske aktivnosti ponudbe pri njem ne bodo povzročale negativnih odzivov. Ampak obratno, predvsem tiste, ki bodo koristile ponudbi. Potrebno pri tem je, da med vsemi dostopnimi informacijami dobit tiste, temu cilju najbolj koristijo. V tem primeru ima growth hacking marketing na voljo več možnosti. Informacije lahko pridobi naključno ter jih preko preizkusov oceni kot uporabne ali neuporabne. Ter se na podlagi tega odloči. Lahko pa growth hacking marketing že pred tem opravi selekcijo, ter se odloči preizkusiti zgolj najboljše. Razlike so predvsem v uspešnosti, kot tudi primernosti enega ali drugega načina. Naključno izbrane informacije za growth hacking marketing pomenijo eno od možnosti. V primeru, da je izbira prava v prvem ali zgodnjih poizkusih, lahko to pomeni prednost. Takšna odločitev pa ne ustreza vsem, predvsem to velja za growth hacking marketing, ki ne mara tveganja. Zaveda se, da je postopni način boljši. Vsako aktivnost za ta pristop pomeni izkušnjo več. Pristop je star nekaj let in ima kar nekaj primerov dobre prakse.
Predvsem so to začetki danes znanih in uveljavljenih blagovnih znamk. V enem od znanih primerov je bilo dovolj, da so uporabnika nagradili z koristjo, potem, ko je pridobil novega uporabnika. Na ta način se je število uporabnikov v letu dni izjemno povečalo. Vsekakor pa bistveno bolj, kot pri klasičnih prijemih, katere je ista blagovna znamka uporabila pred tem. Growth hacking marketing je priložnost.
http://www.red-orbit.si/blog/inorbit15-andraz-stalec-growth-hacking-your-way-success |
Ni komentarjev:
Objavite komentar