Pojem individualnost je obsežen. V osnovi gre za osnovne lastnosti. Ki pomenijo, da točno določeni osebi določen predmet nakupa ustreza, drugi osebi pa isti predmet nakupa ne ustreza. Od osnovnih lastnosti sledi na individualnem področju izbira v številne bolj ali manj različne podrobnosti. Tako nekaterim določen model ustreza zaradi točno določenih lastnosti. Enak model pa drugi osebi ne ustreza. Iz številnih razlogov. Včasih imajo zato kupci tudi zelo omejeno in določeno izbiro. V vsej ponudbi bodo iskali in izbirali v zelo ozki ponudbi celotne palete. Velikokrat gre za izkušnje iz preteklosti. Same izkušnje jih nagovarjajo, da izberejo točno določeno ponudbo. Drugo ponudbo pri tem velikokrat prezrejo, kljub nekaterim ugodnim lastnostim nakupa. Proizvajalci se med seboj ločijo po številnih lastnostih. Med drugim je proizvodnja od primera do primera različna, hkrati pa v mnogih primerih tradicionalna. Kar pomeni, da imajo nekatere osnovne proizvodne lastnosti izdelki enake, kot so jih imeli predhodni modeli.
Enako velja tudi za modele v prihodnosti. Velika verjetnost je, da bodo imeli enake osnovne lastnosti proizvodnje. S tega vidika je vztrajanje v ožji ponudbi smiselno. Kupci vedo, da se proizvajalci v določenem delu proizvodnih lastnosti ne bodo spremljali. V primeru, da lastnosti kupcem ustrezajo ima s tem potrjeno dobro izbiro v ožjem krogu ponudbe. Nike je danes dobra izbira za mnoge resne športnike kot tudi občasne rekreativce.
http://www.hervis.si/store/theme/1_105 |
Ni komentarjev:
Objavite komentar