Hladilnik naj bi imel čim boljše poprodajne storitve .
Poprodajne storitve so mnogim vodilo nakupa . Vedo namreč, da spada hladilnik med aparate in izdelke, ki imajo kot temu rečemo Ahilovo peto. To pomeni, da se v veliki seriji izdelanih aparatov lahko pojavi nekaj aparatov, ki imajo napake. Te napake ima lahko tudi hladilnik, ki smo ga kupili ali ga nameravamo kupiti. Ker te težave niso redkost, imajo mnogi z njimi že izkušnje.
Zato v času, ko kupujejo nov hladilnik, vedno razmišljajo o poprodajnih storitvah. Poprodajne storitve za hladilnik so predvsem vse storitve vezane na čas po prodaji. V času po prodaji mora imeti vsak hladilnik na našem trgu zagotovljene poprodajne storitve. To predvsem pomeni, da ima hladilnik določeno garancijsko dobro, ter zagotovljen servis in nadomestne dele za določeno časovno obdobje. Vsakomur je jasno, da je v tem primeru najboljši nakup tisti hladilnik, ki ima najdaljšo garancijsko dobro ter servis, ki je kakovosten in na dosegu roke. Danes to značilnost veliko kupcev preprosto spregledajo. V času nakupa jih zanimajo druge stvari, zato velikokrat kupijo aparat brez, da bi vedeli kakšna je garancijska doba, kje je najbližji serviser, kako kakovostne so njegove storitve, kakšna je cena njegovih storitev in podobno. Najbolj pozorni so do te informacije kupci, ki so v preteklosti imeli slabe izkušnje z določenim aparatom ter uveljavljanjem garancije proizvajalca aparata. Vsak kupec aparat kupi z namenom, da ga bo uporabljal.
Že vsak dan nezmožnosti uporabe kupcu povzroča sive lase. Z vsakim nadaljnjim dnem je izkušnja še toliko slabša. Piko na i lahko doda slab servis ter drage servisne storitve. Vsemu temu se izognemo, če najprej ugotovimo, kje je najbližji servis za aparat, ki ga nameravamo kupiti. V primeru, da je serviser v naši bližini, to pomeni, da imamo možnost dostopnega uveljavljanja garancije.
Hladilnik ne smemo kupiti, kot mačka v žaklju.
več o tem
Ni komentarjev:
Objavite komentar