sobota, 22. april 2017

Kolesarske poti, pristen način ogleda bogate zgodovine

Kolesarske poti nam številne naravne znamenitosti prikažejo od blizu. V okolici Zreč kolesarske poti nudijo ob trasah na ogled številne naravne in kulturne znamenitosti . Takšna kolesarska izkušnja se nam nudi ogled Žičke kartuzije. Žička kartuzija je ime nekdanjega kartuzijanskega samostana v skriti dolini Janeza Krstnika, kraju Stare Slemene v bližini naselja Žiče. Pot lahko začnemo izpred hotela Dobrava, nadaljujemo mimo zreškega jezera pot, skozi naselje Križevec, sledi spust do vasi Stranice ter nadaljevanje po regionalni cesti v smeri Celja. Desno v smeri Črešnjice zavijemo pred Frankolovim, sledi nekoliko zahtevnejši vzpon na do vasi Črešnjice in Sojek ter spust v dolino sv. Janeza Krstnika. V njej se nahaja omenjeni najstarejši samostan na Slovenskem, Žička Kartuzija. Pot nas nadalje popelje skozi Žiče, Konjiško vas in Blato vodi do Slovenskih Konjic ter povratek na izhodišče. Sodi med težje kolesarske poti, saj je potrebno premagati kar nekaj vzpona. Med kraljevske kolesarske poti ne le v okolici Zreč, ampak tudi v slovenskem merilu sodi vzpon na Roglo. Pot od kolesarja zahteva tisoč sto metrov višinskega vzpona, ki se skoraj na celotni trasi dviguje enakomerno. Med težje kolesarske poti v okolici zreč sodi tudi pot Stranice – Stenica, ki zahteva štiristo petdeset metrov višinskega vzpona. Izhodišče je hotel Dobrava, sledi trasa Križevec, Bukovlje, Ribniki Stranice, Lindek, Vitanje, Loška gora ter povratek na izhodišče. V kategorijo težje kolesarske poti, z nekoliko manj višinske razlike sodi tudi Loška gora. Pot je zanimiva zaradi muzeja starih predmetov, rimskega pokopališča in kapelice, Ošlakove kovačije, Skomarske hiše ter cerkev svetega Lamberta. Težji vzponi so poplačan zaradi številnih izjemni stvari, kot je najstarejša kovačija na vodni pogon v tem delu Evrope. Poleg naštetih si lahko kolesarske poti izberemo po svoje, skladno s svojimi zmožnostmi ter željami.

Kolesarske poti so prijeten in zanimiv način ogleda znamenitosti v bližnji ali bolj oddaljeni okolici Zreč.

Te zanima več? Preberi več tukaj.