Spletna analitika je ocenjevanje tržišča na spletu ter priložnosti na njem.
Najbolj koristi spletna analitika v primerih, ko ne dosegamo zastavljenih ciljev, upada zanimanje ter se na splošno začnejo dogajati neželene spremembe. Spletno trženje ima prednost v primerjavi s klasičnim prav v možnosti enostavnega analiziranja. Dogajanje lahko spletna analitika na enostavni način zajame, oceni in predlaga rešitve. Pri klasičnem načinu trženja je bilo za enako aktivnosti potrebno porabiti bistveno več časa, imeli smo več stroškov, večja je bila tudi možnost napak. Verjetno največ sprememb je prinesel pojem čas. Že veliko časa vemo, da je čas denar. Trženju spletna analitika prihrani veliko časa, s tem pa je ponudnik manj ranljiv za spremembe. Klasični pristop ima prav v časovno potratnem procesu ranljivost. Spremembe na trgu se danes dogajajo hitro, ponudba se mora temu prilagoditi. Če teh sprememb ne zazna, je glavnina priložnosti že mimo. Zato spletna analitika omogoča bistveno boljše poslovanje ter prilagajanje novo nastalim situacijam na področju trženja. Obisk je ena prvih značilnosti trženja, vendar ni dovolj za doseganje poslovnih cilje. Sam obisk se mora spremeniti v želeno dejanje oziroma izmenjavo izdelka ali storitve med ponudbo in povpraševanjem. Nenaden upad števila izmenjav je znak, da je nekaj narobe. V tem primeru lahko spletna analitika ugotovi kje je vzrok. Najverjetnejša možnost je slaba ponudba v širšem pomenu besede. Dejansko je lahko sama ponudba izdelka ali storitve slaba, obiskovalce vsebina ne motivira, ponudba ni dobro pozicionirana in podobno. Ponudba se mora v takem primeru hitro odzvati. Predloge za ukrepe med drugim lahko nudi že konkurenca oziroma uspešnost konkurence. Vzrok je lahko boljša ponudba, bolj privlačna spletna stran, boljša pozicija na iskalnikih in podobno. Boljša ponudba lahko pomeni ugodnejšo ceno za isto ali primerljivo, boljši so lahko plačilni pogoji ter številne druge prednosti.
Spletna analitika nam omogoča spoznati aktualno stanje ter spoznati možnosti sprememb.
Ni komentarjev:
Objavite komentar