K sproščenemu vzdušju v veliki meri prispevajo žari. Izbira na trgu je velika. Žari so lahko kupcu in uporabniku prilagojeni v mnogih značilnosti. Kupec in porabnik mora predvsem vedeti, kakšni žari so na voljo ter kakšen lastnosti mu nudijo. Žari se med seboj po marsičem razlikujejo. Razlike najbolje poznajo vsi, ki imajo z njimi že izkušnje. Žari so lahko tudi skupinski nakup. Gre za zelo modro in racionalno odločitev. Skupina ljudi lahko večkrat sodeluje pri organizaciji zabav skozi leto. To pomeni, da organizacija odpade na različne osebe v primeru ene zabave. Kar pomeni, da potrebuje žar. V primeru skupine to pomeni več žarov. Vse se lahko združi v nakup enega žara, ki se ga poljubno uporablja s strani različnih uporabnikov. Nakup je v tem primeru tudi dražji in zahtevnejši, vendar z razdelitvijo stroškov nakupa kljub temu racionalen. Dodatna lastnost pri tem je, da gre za dober izkoristek žara. Tako je žar vedno v uporabi, poleg tega pa višja investicija prinese večjo uporabno vrednost. Žar je lahko večji, kar pomeni, da se lahko pripravi večje količine hrane. V primeru posameznega nakupa, bi z enako investicijo kupili bistveno manjši žar. Kar bi pomenilo manjšo praktično in uporabno vrednost.
Veliko ljudi se je takšnih nakupov navdušilo iz raznih drugih skupinskih nakupov. Prednosti takega nakupa so v izkoristku, manjši investiciji, večji gospodarnosti, ter večji splošni dodani vrednosti. Vedno več nakupov je oblikovanih na tak način, saj so prednosti več kot dovolj dobre. Žari so lahko skupinski nakup več oseb, ki bodo kasneje koristile njegove uporabne lastnosti.
Ni komentarjev:
Objavite komentar