Prenosniki danes doživljajo velike spremembe .
Predvsem se prenosniki spreminjajo v tako zmogljivostih, kot tudi priljubljenosti. Na trgu so prenosniki v zelo različnih izvedbah. Značilnost raznih izvedb je, da se prilagajajo zahtevam kupca. Zahteve kupca so individualne in pogojene s predvidenimi aktivnostmi. Prenosniki so v grobem lahko osebni računalnik, ki ga veliko lažje premikamo na poljubno lokacijo. Lahko pa so prenosniki, ki sodijo v praktično vsak žep in jih imamo praktično vedno s seboj. Prenosniki so temu primerno zahtevni za izbiro.
Velikost že zdavnaj ni merilo za višjo ali nižjo ceno. Proizvajalci so spoznali tudi dobičkonosno razmišljanje o tržnih nišah. Tržne niše so skupne izdelkov, ki se v svojih podrobnostih ločijo od klasičnih skupin izdelkov. Prenosniki imajo svoje tržne niše, ki so bistveno bolj cenjene in so kot take zanimive za proizvajalce. Kupcem v primeru velikosti, ni nujno imeti velik prenosnik, ampak prenosnik, ki omogoča najboljši kompromis med uporabnostjo in prenosljivostjo. Večji prenosniki v tem primeru hitro odpadejo in tudi niso tako cenjeni. Manjši prenosniki so tu v prednosti, saj manjše dimenzije pomenijo tudi lažjo prenosljivost in bistveno širši spekter uporabe.
Ker nudijo širši spekter uporabe, so kupci pripravljeni plačati več, saj takšno lastnost oziroma lastnosti temu primerno cenijo. Kupci so tudi manj številni, zato je cena na trgu upravičeno višja. Tipičen kupec takšnega prenosnika tudi ne razmišlja veliko, v primeru višje cene. Bolj ga zanimajo ostale klasične lastnosti in zmogljivosti. Med njimi si izbere konfiguracijo, ki mu je najbolj primerna, cena, čeprav višja pa ni nobena ovira. Nekoliko več ugodnosti prenosniki v nišnih razredih nudijo predvsem z priljubljenostjo. Tržne niše, ki so najprej domena manjšega števila kupcev, postanejo lahko bolj zanimive s praktičnimi izkušnjami kupcev klasičnih razredov. Tako se tržna niša razširi, kupcev je vse več, cena temu primerno pada.
Prenosniki so lahko množica naprav, združena praktično, uporabno in prenosno napravo.
Ni komentarjev:
Objavite komentar