torek, 20. junij 2017

Email marketing ima številne prednosti

Email marketing je sodobno doseganje kupcev preko spleta. Email marketing je dodobra spremenil tržne poti in način trženja na sploh. Klasično trženje je največkrat zaznamovala fizična prisotnost prodajalca in kupca. S spletom se je ponudila priložnost, da sta kupec in prodajalec med procesom trženja prisotna virtualno. Email marketing je način virtualnega trženja, pri katerem prodajalec kupcu skuša prodati blago ali storitev. Obstajajo tudi obratne možnosti, pri katerih kupec povprašuje po določenem blagu ali storitvah. Izbrano blago nato dostavi izbran dostavljavec, dostava storitev je velikokrat možna preko spleta. Plačilo je lahko izvedeno pred dostavo, ob dostavi ali na kakšen drug način. Email marketing ima prednosti za tako kupca kot prodajalca, del prednosti odpade tudi na dostavljavce in druge posrednike. Prodajalec lahko email marketing uporablja znotraj zakonskih okvirov, največkrat gre za v osnovi podobno urejenost jo pozna klasičen način trženja. Omejitve so prisotne, to so meje med državami, ki nimajo sklenjenega prostocarinskega sporazuma. V takih primerih je potrebno na uvoženo blago plačati carino, ki dvigne ceno izbranega blaga ter ovira email marketing v smislu konkurenčnosti. Vendar se mnogi kupci kljub temu odločajo za nakup blaga na tak način. Blago lahko ni na njihovem domačem trgu, je kljub omejitvam ugodno in podobno. Poleg možnosti enostavnega trženja ima prodajalec vrsto drugih prednosti. Kupec blaga z nakupom postane potencialni kupec tudi v prihodnosti. Z oglaševanjem preko pošte ni dosežena možnost nakupa, ampak ima takšna aktivnost tudi druge prednosti. Aktivnosti so zabeležene, na enostaven način jih je moč analizirati ter na podlagi rezultatov analize osnovati dobre tržne strategije. Vsaka nadaljnja aktivnost se nato ponovno lahko analizira, ter na podlagi ugotovljenega bolj ali manj ali celo nič ne spremeni. Večje ali manjše spremembe so potrebne, ko so analiza kaže na njihovo smiselnost. Brez sprememba pa se lahko nadaljuje trženje, ko ni zaznana smiselnost sprememb. Email marketing je dodobra spremenil poslovni svet.

Za dodatne informacije preverite našo spletno stran.

email marketing - oglaševanje

Ni komentarjev:

Objavite komentar