Kar pomeni, da nimamo cel kup oblačil, ki ležijo v kotu omare. Ampak imamo oblačila, ki služijo svojemu namenu. V tem pogledu smo lahko inovativni, ter kot takšni nudimo svežino v okolici, kjer se gibamo. Okolica se velikokrat ozira zgolj na modne zapovedi. Kar pomeni nevarnost, da se srečamo z enakim ali podobnim slogom na cesti. To je sila neprijetno. V primeru, da se oziramo na svoj slog, je takšna možnost praktično izključena. Ker izbiramo po svoje, oblačila pa so različnih generacij, s tem praktično ustvarimo svojo modo oziroma svoj modni slog. Velikokrat smo zaradi tega posebnost ter vedno inovativni. Od časa do časa pa je potrebno tudi garderobo obnoviti in dopolniti svojo garderobo. Pri inovativnih ljudeh je izbira enostavna. Na eni strani se navdihujejo po trenutnem. Kar pomeni, da izbira, mogoče celo nakup, ni bil predviden. Ko vidijo v izložbi artikel, postane to ljubezen na prvi pogled.
Niso redki primeri, da to postane tudi nakup na prvi pogled. Obstajajo pa seveda tudi drugačni načini nakupa. Kupci poznajo svojo garderobo, kar pomeni, da natančno vedo, kaj imajo v njej. V primeru nakupa se zato velikokrat ozrejo na to kar nimajo oziroma to kar v njihovi garderobi manjka. To je lahko barva, slog, namen ter številne druge lastnosti, ki jih v garderobi ni, pa bi takšne lastnosti lahko popestrile možnosti izbire in uporabnost jakne .
http://www.nama.si/oddelki/zanj/vrhnja-oblacila/jakne |
Ni komentarjev:
Objavite komentar