sobota, 5. september 2015

Apple, pomeni veliko

Apple ljudem pomeni veliko Kupcem Apple pomeni številne prednosti v vsakdanjiku. V mnogih primerih je Apple želja po sodobni komunikaciji ter prejemanju informacij o vremenu ter drugih podobnih informacij, omogoča pa tudi sprejemanje raznih vsebin kot je recimo glasba. Obstajajo primeri, ko je Apple upravičen nakup. Hkrati pa imamo primere, ko je Apple prestiž. Kar pomeni, da je nakup bolj namenjen uveljavljanju prestiža, ki ga Apple predstavlja, kot pa samim uporabnim lastnostim.



Nakup je v primeru prestižnih izdelkov velikokrat zahteven. Visoka investicija je ovira, zaradi katere predmet nakupa sam po sebi je prestižen. V primeru, da predmet nakupa ne bi bil prestiž, cena ne bi bila nedosegljiva. Z vidika investicije pa je zadeva obratna. V primeru, da bi bil prestiž dosegljiv vsem ne bi bil prestiž. Nakup prestiža pa je domena vseh, ki si tak nakup lahko privoščijo. Obstaja pa rešitev, ki je v nekateri primerih kar pogosto uporabljena. Za nakup prestiža je moč uporabiti boljše nakupne pogoje. Kar pomeni, da se nakup olajša na razne načine. Nakup je poleg tega moč olajšati s pametno izbiro. Danes so izdelki razvrščeni na razne načine. Med drugim imamo tudi prestižne blagovne znamke, ter na drugi strani cenovno odstopne blagovne znamke, ter druge blagovne znamke, ki so uvrščene različno visoko med tema dvema ekstremoma. Blagovne znamke so poleg tega razvrščene višje ali nižje, glede na ostale. Kar pomeni, da postopoma prehajamo od najnižjih oziroma cenovno dostopnih do najdražjih oziroma prestižnih. Razlike med posameznimi blagovnimi znamkami so različne.

To pomeni, da je lahko cenovna razlika pogojena z naborom lastnosti. Cena je lahko višja ali nižja glede na blagovno znamko ali glede na boljše lastnosti, več lastnosti in podobno. Kupec pa izbira. Včasih lahko pameten nakup naredimo tako, da kupimo manj lastnosti po številu, vendar boljše blagovne znamke. Apple je brez dvoma svetla prihodnost vsakega uporabnika.

Ni komentarjev:

Objavite komentar