Izračun zavarovanja je velika odgovornost zavarovalnice.
Velika odgovornost je izračun zavarovanja zaradi vseh posledic, ki jih ima. Dober
izračun zavarovanja ima za zavarovalnico pozitivne spremembe. Pozitivne spremembe, ki jih ima izračun zavarovanja se odražajo v množici lastnosti. Zavarovalnici v bistvu omogočajo obstoj, napredek in razvoj. Slab izračun
izračun zavarovanja je tisti, ki se kaže v negativnih lastnostih in posledicah za zavarovalnico. Izračun zavarovanja je lahko napačen in slabo opravljen iz različnih razlogov. Predvsem je izračun zavarovanja slab, ko napačno oceni potencialnega zavarovanca. Potencialen zavarovanec je oseba, ki da realno oceno izračuna zavarovanja. Realna ocena je lahko izražena v sila preprosti obliki. Zavarovalnico na drugi strani zanima predvsem sklenitev zavarovanja ter seveda odvijanje dogajanja v času trajanja zavarovanja. Zaželeno je, da se dogodki v času trajanja zavarovanja čim bolj približajo predvidevanjem. Predvidevanje je za zavarovalnico zelo pomembno, saj je med drugim od dobrega predvidevanja odvisna poslovna uspešnost zavarovalnice. Izračun zavarovanja vsak zavarovanec in zavarovalnica ocenjujejo različno, zelo pomembno pa je, da je na koncu uravnovešeno porazdeljen seštevek pravic in dolžnosti. Pravice in dolžnosti zavarovanca in zavarovalnice so dogovorjene in sklenjene. V najboljšem primeru se dogovora o pravicah in dolžnosti v vseh podrobnostih držita tako zavarovanec kot zavarovalnico. Zelo pomembna je poštenost in spoštovanje dogovorjenega za aktivnosti in dejanja zavarovalnice in zavarovanca v prihodnosti. Poštenost in spoštovanje dogovorjenega je temelje dobrega sodelovanja tudi v prihodnosti. Vsak odklon od poštenosti in spoštovanja dogovorjenega lahko bolj ali manj krha temelje dobrega sodelovanja v prihodnosti. Temelje dobrega sodelovanja je na drugi strani moč utrjevati. Za utrjevanje temeljev dobrega sodelovanja je zelo dobrodošel pošten odnos in kakovostna komunikacija. Kakovostna komunikacija poteka med zavarovancem in zavarovalnico na osnovi pravil dobrega sporazumevanja. Zavarovalnica mora spoštovati zavarovanca, predvsem pa mora poznati njegov način sprejemanja informacij.
Izračun zavarovanja je dogovor med zavarovalnico in zavarovancem, ki se kot dober izkaže predvsem s sodelovanjem v prihodnosti.
Več si preberite tukaj.
Ni komentarjev:
Objavite komentar